13 Nisan 2016 Çarşamba

ARDA TÜRKMEN



Arda Türkmen’nin tv8’de yayınlanan yemek programını beğeniyor ve hiç kaçırmıyorum.  Çok güzel ve her çeşit yemeklerin tariflerini veriyor. Sanki aileden biriymiş gibi samimi ve hoş sohbetiyle birlikte programı sunması, insanları kendisine bağlanmasını sağlıyor. Bugünkü gazetelerde Arda Türkmen’in bir bayan ile birlikte çekilmiş fotoğrafını, sosyal medyada paylaştığını yazıyordu. Tabi bu da takipçilerini çok üzdü. Takipçilerinin arasında ben de varım tabi ama, ben artık ciddi bir birlikteliğin zamanı geldiğini düşündüğüm için sevindim. Onun da evlenip çoluk çocuğa karışması lazım. Yaş ilerliyor. Takipçileri hiç üzülmesin. Yeter ki, yemek yapmaya devam etsin, bunu televizyonda da bizlerle paylaşsın ve bizlerle iletişimini koparmasın. Herkese iyi bir gün geçirmelerini diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder