23 Ağustos 2016 Salı

BEL FITIĞI



Herkese merhaba,
Yine sizlerle birlikteyiz. Yazamadığım bu günlerde bel fıtığı oldum. Tedavi olurken sizlerle paylaşımda bulunamadım. Ama şimdi biraz daha iyiyim. Allah kimseye bel ağrısı, bacak ağrısı gibi bir ağrı vermesin. Çok zor bir ağrı. Bir türlü geçmek bilmiyor. İlaçlar kullanıyorum. Bana mısın demiyor. Şimdi fizik tedavi görüyorum ve daha iyiyim. Fizik tedavi ile birlikte bel hareketleri de yapmaya başladım. Şimdi daha iyiyim. Ağrılarım azaldı. Artık ömür boyu bel hareketlerine devam. Yani spora devam. Özellikle yüzme, yürüme, plates ve bisiklet sürmek hayatımızın her safhasında olması gereken bel sağlığı için gerekli sporlardan birileridir. Evet, spor yapmalıyız ama bir de bel sağlığı için kilo almamamız gerekiyor. Doktorum bana kilo vermem gerektiğini söyledi. Ama bir türlü veremiyorum. Sürekli bir şeyler yemeğe devam ediyorum. Benim için yemek yemek pek önemli değil. Fakat ıvır zıvır dediğim şeyler beni benden alıyor. Bunlar ne mi? Hemen sayayım; başta çikolata, bisküvi, yaş pasta, kuruyemişler, sütlü tatlılar, şerbetli tatlılar ve daha sayamadığım birçok şey. Bunları yemeği bir bıraksam zaten vücut kendi kendine kiloyu verecek. Bir gün yemiyorum, iki gün yemiyorum, üç gün yemiyorum, ondan sonra saldırıyorum çikolataya, pastaya, tatlılara… İnşallah bu tatlı bağımlılığımı da yenersem kilo vereceğim. Bu kez azimliyim. Hayatıma sporu kattım. Şimdi sıra hayatımdan tatlıları çıkarmakta. Bana kolay gelsin. Sizde hayatınıza sporu katın ve tatlıdan uzak durun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder