1 Mart 2017 Çarşamba

BÜTÜN HERKESE MERHABA - ALL EVERYONE WELCOME


Uzun bir aradan sonra yine birlikteyiz ve artık yazmaya başlıyorum. Yazmadığım, bu zaman süresi içinde ne yaptığımı soruyorsanız, sağlık sorunu yaşadım. Uzun bir süre bel ağrısı çektim. Bel ağrısı için emar (MR)  çekildi. Bel fıtığım olduğu tespit edildi. Sonra fizik tedaviye başladım. Fakat hiçbir etkisi olmadığı gibi daha da kötüleştim. Artık ağrılarıma dayanamıyordum. Beyin ve sinir cerrahi bölümüne gittim. Ameliyattan başka hiçbir tedavinin kalmadığını söyledi. Ameliyat oldum. Şimdi daha iyiyim. Ama her zaman dikkat etmem gereken şeyler olduğu için hayatıma daha özen göstermem gerekiyor. Yoksa yeniden yeniden daha kötüleşerek ameliyat masasına yatmak zorunda kalırım. Bu kötü günlerden sora artık sizinleyim ve yazmaya devam edeceğim. Sağlıklı ve güzel günler bizimle olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder