6 Ağustos 2017 Pazar

ZORLU HAYAT - HARD LIFE

Merhaba,
İnsanlar, ellerinden gelen bütün gayreti gösterirler, iyi ve başarılı olabilmek için. Ancak, bazen çevrenin desteğine, motivesine, güzel sözlerine ara ara ihtiyaç duyabilirler. Çevredeki insanlarda o kadar istemez ki (yakınların da dahil olmak üzere), bu kadarını bile esirgerler insandan. Başarılı, iyi olmanı asla istemezler. Halbuki, onların kazançlarını almıyorsunuz, onlara herhangi bir zararınız olmuyordur ama, yine de sizin iyi ve başarılı olmanız onların huzurunu bozuyordur. Ne yazık değil mi? İnsanın en sevdiği kişilerin bile sizi kıskanıp, iyiliğinizi istememesi. Herkes birbirinin ayağından asılıyor gibi. Hayat bu şekilde ne kadar zor oluyor. Halbuki, yakınlarının başarısından insanın gurur duyması gerekmez mi? Ben her zaman kendi kendimle yarıştım. Başarılarımı, gelişmemi kendi kendimle yaptım. Bir başkasını kendime rakip almadım. Başkalarının başarılarına sevindim, gurur duydum (en yakınlarımın da dahil). Keşke herkes birbirleriyle mücadele edeceğine, kendilerine ne kattıklarına, başarılarına bakabilseler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder