5 Mart 2016 Cumartesi

20 DAKİKA SPOR

Günümüzde insanlar artık, hareket etme yoksunu. Bunun da sonuçlarından biri obezitedir. Obezite; diyabet hastalığı, tansiyon, kalp hastalığı gibi birçok hastalığı da beraberinde getiriyor. Bugün tv 8 de yayınlanan Ebruli programında yayınlanan süper platesi seyrettim. Programı seyrettikçe kendim de plates yapmak istedim. Ebru Şallı’nında dediği gibi sadece etkili olması için 20 dakika yeterli olacak. Hemen ben de seyrettiğim hareketleri yapmaya başladım. Gerçekten insanın spor yapmaya başladıkça yapası geliyor. Tam 30 dakika spor yaptım. Kendimi o kadar enerji dolu hissettim ki anlatamam. Ayrıca spor yapmak insanın stresini de alıyor. Hayata pozitif bakmaya başlıyorsunuz. Diyeceksiniz ki bir kere spor yaptıktan sonra mı bunu anladın. Hayır. Ara ara spor yapmaya gayret ediyorum. Ama Ebruliden sonra spor yapınca, yine rahatlamış ve huzur dolu olduğum için paylaştım. Daha sağlıklı bir yaşam için Haydi herkes spora…



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder