11 Mart 2016 Cuma

NEDEN HER ZAMAN DİYET?



Birçok insan hayatının belli zamanlarında kilo vermekle uğraşıyor. O insanlardan biri de benim. Her zaman diyet yaparak zayıflıyor ve daha sonra tekrar kiloları alıyorum. Ben bunu hep yapıyorum. Artık böyle yapboz yapmaktan sıkıldım. Düşündüm. Neden, hep diyet yapmak zorundayım? Sonunda karar verdim. Diyetin anlamı dengeli ve sağlıklı beslenme değil mi? Evet. O zaman dengeli ve sağlıklı beslenmeye hayatımız boyunca devam etmek gerekiyor. Böyle düşünmeye başlayıp, uyguladıktan sonra iki kilo verdim. Daha devamı geleceğine inanıyorum. Ben şişmanlığın getirdiği hastalıklara yakalanmadan, dengeli ve sağlıklı beslenmeye başladım. Dikkat ederseniz diyete başladım, demiyorum. Çünkü toplumumuzda diyet, yiyeceklerin kısıtlı olduğu ve kısa sürede kilo vermemizi sağlayan, yapılması zor olan bir uygulama anlamına geliyor. Bu da insanlarda olumsuz bir etki yaratıyor. Bu yüzden diyet kelimesini kullanmıyorum. Evet, ben başladım. Şimdi sıra siz de. Haydi, hep birlikte dengeli ve sağlıklı beslenmeye…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder